Friday, April 13, 2012

Võtmehoidjad ja nende kogumine

Kas Sa teadsid et maailmas on tuhandeid ja tuhandeid inimesi kes koguvad võtmehoidjaid? Võtmehoidjad on väikesed, odavad, neid on väga paljude erinevate lisafunktsioonidega ning paljude vahvate väljanägemistega. No vaata kasvõi seda:

Multi-functional Key Chain with Tools
Või siis seda:

2 LED Mini Pig Piggy Flashlight (White)
Võtmehoidjate kogumisele on isegi oma nimi välja mõeldud - KOPOKLEFIILIA. Võib vist vabalt öelda, et mina olen kopoklefiil. Mu kirjutuslaua sahtlid ei taha enam avaneda, kuna on täis karbikesi ja kotikesi minu kollektsiooniga. Nädalavahetuseti vahel võtan nad kõik välja, sorteerin ja vaatan ning panen siis sahtlisse tagasi. Mõnikord vahetan välja ka võtmehoidja mis on mu maja või autovõtmete küljes, kuid kõige ägedamaid ma sinna panna ei raatsi.

Leidsin hiljuti ühe vahva välismaise veebisaidi, kus müüakse tuhandeid võtmehoidjaid. Tellin nüüd sealt iga nädal ühe või mitu. Saadavad nad täitsa tasuta ja mulle kohutavalt meeldib pakke saada. Hakkan siia blogisse kirjutama nendest võtmehoidjatest, mida olen oma kogusse lisanud. Kui Sul on ka mõni eriti vahva võtmehoidja, saada mulle selle kohta väike jutt ja pilt ning panen selle ka siia üles, teistel hea vaadata.

No comments:

Post a Comment

Jäta oma kommentaar