Sunday, April 15, 2012

Tee ise võtmehoidja

Mina kogun kõiksuguseid võtmehoidaid, ainult mitte enda tehtud. Samas on mul väga hea meel saada kingituseks kellegi enda poolt valmistatud võtmehoidja. Mul on sellised juba pea 50 ja neid hoian ma aukohal ning vaatan kõige tihedamini. On need ju mu sõprade sugulaste poolt minule mõeldes valmistatud. Ka lapsed juba teavad, mida ma kõige rohkem kingiks saada soovin ning nad üllatavad mind iga kord vahvama ja põnevama disainiga. Tütar just rääkis, et nad teevad kooli tööõpetuse tunnis riidest ja nööpidest võtmehoidjaid just tänu tema soovile. :)

Olen internets näinud palju vahvaid ideid ning ka eesti blogidest leidnud käsitöömeistrite enda valmistatud loomakesi, pilte ja isegi logodega võtmehoidjaid. Vaata näiteks siin on mõned eriti nunnud. Või siis sellised, heegeldatud.

No comments:

Post a Comment

Jäta oma kommentaar