Friday, April 13, 2012

Lahedate võtmehoidjate top 5

1. Telekapult-võtmehoidja. Vot see on minu absoluutne lemmik ja nii praktiline. Mul on kodus terve hulk vanu telekaid, igas toas üks, ja ühelgi pole enam pulti (kui üldse olnud ongi). Ühel päeval sai kõrini mis kõrini alati tõusmisest ja teleka juurde minemisest, tellisin siis omale 3tk neid telekapuldiga võtmehoidjaid. Nad olid palju odavamad kui poes müüdavad universaalpuldid ja kõik oli peal mis vaja. Ega ma peale kanali vahetamise, hääle tuunimise ja sisse välja lülitamise nagunii ei tee. Ja tõepoolest toimivad ka minu 10 aastat vanade telekatega.

2. Alkoholi tester - võtmehoidja. Järjekordne praktiline vidin. Saad enne sõitu järgi kontrollida kas oled ikka piisavalt kaine. Samas mine tea kui täpne see on, ainult sellele küll loota ei julgeks. Ma autoga ei sõida ja ei joo kaa, nii et seda mul veel polegi.






3. Võtmehoidja - välgumihkel. Selliseid on päris palju olemas. Hiljuti kinkisin ühele sõbrale sellise relvakujulise. Ta on meil seltskonnas enamasti ainus suitsetaja ja millegipärast pole tal kunagi tuld. Nüüd panin isiklikult tal selle revolvri võtmekimbu külge, ehk pääseme nüüd paanilisest tikkude otsimisest kui jälle mõni koosviibimine on.


4. Kell - võtmehoidja. Vahel on kasulik kui võtmehoidjal ka kell küljes on. Juhuks kui oled olukorras kus sa kella ei tea ning ka mobiili aku on tühjaks saanud. Või siis niisama eputamiseks. Mul on selliseid paar tükki, kõige ilusam on vist see. Kell on küll juba seisma jäänud aga ega sealt sahtlipõhjast keegi kellaaega ei otsigi.

Cute Small White Rabbit Figure Keychain String


5. Lihtsalt nunnu võtmehoidja. Tegelikult on mul lihtsalt armsaid võtmehoidjaid kõige rohkem. Nagu näiteks see jänku. Igasugu loomakesi ja figuure on palju huvitavam vaadata kui tavalisi ovaalseid või nelinurkseid võtmehoidjaid kabineti numbri või firma nimega.

No comments:

Post a Comment

Jäta oma kommentaar